یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 354784
۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بر لزوم جلوگیری از ورود نا اهلان بدون توجه به پیامدهای آن در انتخابات تأکید کرد و ایستادگی در مقابل آنها را ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در آستانه سالروز تأسیس شورای نگهبان، در دیدار با هیئت نظارت شورای نگهبان در استان قزوین ضمن تبریک این روز اظهار داشت: خداوند فرمان می‌دهد که امانت‌ها به اهلشان سپرده شوند لذا  باید از شرکت نااهل‌ها در هر انتخاباتی جلوگیری و به پیامدهای آن توجهی نشده و با قدرت در مقابل نااهلان ایستاد.

وی ادامه داد: در این امر نباید ملاحظه و مسامحه‌ای صورت گیرد چرا که ورود نااهلان به انتخابات همه اقشار جامعه را دچار مشکل می‌کند.

وی با اشاره به سوابق بسیار خوب شورای نگهبان یادآور شد: همه مردم اعضای شورای نگهبان را امانت‌دار خود می‌دانند چراکه خوشبختانه بی‌توجهی و ضعف در این حوزه بسیار کم پیش آمده است و امیدواریم با پیروی از منویات رهبری که همان مصلحت نظام است، بیش‌ازپیش دنبال شود.

امام‌جمعه قزوین در ادامه یادآورشد: نباید جنایت‌ها و خسارت‌های آمریکا به کشورمان را در طول تاریخ انقلاب به‌راحتی فراموش و در مقابل آنها تعظیم کرد؛ امروز  نباید نتایج مذاکرات موجبات فراموشی تاریخ تلخ رابطه ایران و آمریکا را در پی داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابدینی خاطرنشان کرد: قطعاً در انتخابات بعدی آنها بیکار نخواهند نشست و به دنبال آن هستند که کسانی پیروز انتخابات باشند که نوکری غرب را می‌کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha