دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی قزوین

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بر لزوم مطالعه دقیق قرآن کریم برای درک بیشتر مفاهیم بلند آن تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در دیدار دو نوجوان حافظ کل قرآن‌کریم، اظهار داشت: تمام سوره‌های قرآن کریم با حساب مشخص نازل شده است و آیه‌های یک سوره تکمیل‌کننده رسالت یکدیگر در معنا و مفهوم هستند.

نماینده ولی فقیه در قزوین بر لزوم مطالعه دقیق قرآن کریم تأکید کرد و یادآور شد: قرآن باید با حساب و نقشه مطالعه و قرائت شود تا به خوبی درک شود.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: باید نگاه‌های جاهلانه به سوره‌ها و آیات قرآن به معناشناسی حقیقی تغییر پیدا کند تا زیبایی قرآن نمود و اثر گذاری بیشتری پیدا کند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: صرفه جویی در زندگی سفارش خداوند در قرآن است، اما در حوزه ذکر و معنویت بر انجام بیشتر آن تأکید شده است.

وی افزود: مراتبی که انسان ها از راه ذکر به‌دست می‌آورند، متفاوت است و بهترین جایگاه به پیامبران الهی و ائمه اطهار (سلام الله علیهم) اختصاص می یابد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، نقش و جایگاه خانواده در تربیت فرزندان بسیار اثر گذار خواند و به همین منظور در پایان این نشست از پدر و مادر سپیده بهرامی 16 ساله و سحر بهرامی 11 ساله حافظانی که در این نشست حضور داشتند، تجلیل کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha