یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام محمد نقی لفطی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان ایلام با تاکید بر ضرورت ترویج آموزه های قرآنی، تصریح کرد: سالم‌سازی جامعه در گرو نشر آموزه‌های قرآنی و سیره ائمه معصومین(ع) است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی استان ایلام، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، اظهار کرد: ماه رمضان فرصتی بود که جامعه اسلامی با آموزه‌های دینی و قرآنی بیشتر انس بگیرد و باید سعی کرد که این فضا در همه ایام سال حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در ایلام با اشاره به این که برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان زمینه‌ساز جذب جوانان به معنویت و گرایش آنها به کسب معارف الهی است، گفت: بهر‌ه‌گیری این قشر از فضایل این ماه نورانی می‌تواند انسان را در مقابل رذایل و تاریکی‌ها برای یک سال بیمه کند.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند که جوانان را از گرایش به معنویت و معارف دینی منحرف کنند، افزود: اگر برنامه‌های قرآنی و معارفی ویژه رمضان را بتوان در دیگر ایام ادامه داد، حداقل به طور هفتگی، می‌توان این قشر را در مقابل توطئه‌های دشمنان مصونیت بخشید.

رئیس شورای حوزه علمیه استان ایلام با بیان اینکه نباید برنامه‌های معنوی ماه مبارک رمضان که مورد استقبال چشمگیر مردم قرار گرفته‌ است تضعیف شود، گفت: سالم‌سازی جامعه در گرو نشر آموزه‌های قرآنی و سیره ائمه معصومین(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان، با تشکر از فعالان قرآنی استان در عرصه‌های مختلف، گفت: انشاالله همواره توفیق نشر معارف قرآنی و اهتمام جدی در این راه داشته باشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha