دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 354975
۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
اعزام طلاب

معاون تبلیغ استان ایلام با تاکید بر توجه ویژه مسئولان به مناطق محروم گفت: استان ایلام از استان هایی است که به شدت نیازمند حضور روحانیون توانمند است.

حجت الاسلام منصور جابری نژاد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ایلام، با تاکید بر توجه ویژه مسئولان به مناطق محروم، به اقدامات حوزه ایلام در ماه رمضان اشاره و گفت: در ماه مبارک رمضان از طلاب و روحانیون توانمند تبلیغی برای برگزاری مراسم‌ها و برنامه های قرآنی استفاده گردید که اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام دادند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه ایلام، افزود: ماه رمضان فرصت خوبی بود که ما توانستیم با حضور فعال طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان ایلام  مساجد و تکایای خالی و بدون روحانی و مبلغ را  رونق داده و قریب به 80طلبه در این راستا اعزام کنیم.

وی خاطر نشان ساخت:  امروز با توجه به نیاز شدید استان به روحانی، باید برای بعد از ماه رمضان نیز نسبت به تامین روحانی و مبلغ برای مساجد و تکایا برنامه داشته باشیم .

حجت الاسلام جابری نژاد، اذعان داشت: ، خالی بودن مساجد و پایگاه های فرهنگی و قرآنی از نیرو های توانمند حوزوی، ضربه بزرگی به جوانان و نوجوانان استان خواهد زد که این مهم می طلبد مسئولین بیشتر به این استان توجه نمایند.

وی تاکید کرد : با توجه به پتانسیل خوب ماه مبارک رمضان، جوانان و نوجوانان زیادی جذب مسجد شدند، ولی متاسفانه با رفتن روحانی و مبلغ ، تمامی این افراد دچار سردرگمی و ترک مسجد می شوند که این خود می طلبد ما نسبت به حضور روحانیون و مبلغین به صورت ثابت در مساجد و پایگاه های فرهنگی در استان چاره اندیشی نماییم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha