دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
یادواره ۱۲۸ شهید منطقه دروازه ری قم

حوزه/ ششمین یادواره ۱۲۸ شهید منطقه دروازه ری قم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرباقری، خاطره گویی امیرسرتیب اسماعیلی و مداحی مجتبی رمضانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ششمین یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری شب گذشته همزمان با سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) در قم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان ملی، استانی، کشوری و لشکری برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین میرباقری از اساتید حوزه و دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در این مراسم اظهار داشت: همیشه دو جریان جبهه طاغوت و جبهه حق در جنگی بزرگ قرارداشته و دو رأس این جریان را پیامبر اکرم(ع) در جبهه حق و شیطان در جبهه باطل به عهده دارند.

وی ابراز داشت: طرفداران جبهه حق در دسته نبی مکرم اسلام(ص) بوده و حامیان شیطان نیز در جبهه مقابل آن حضور دارند؛ به همین دلیل قصه جنگ حق و باطل هیچگاه تمامی ندارد.

رئیس آکادمی علوم اسلامی، شهدای انقلاب اسلامی را بهترین گواهان برای استمرار مسیر حق و حضور همه جانبه آن دانست و گفت: قطعا دشمنی که در مقابل این جریان قرار دارد، جبهه شیطانی است و کسی نباید در این مسأله شک و شبهه ای داشته باشد.

شایان ذکر است؛ در ادامه این مراسم، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از جوان ترین مدیران نظامی کشور در سخنانی به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

همچنین مداحی مجتبی رمضانی از رفسنجان و خاطره گویی نجم الدین شریعتی از مجریان صداوسیما از دیگر بخش های این برنامه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha