دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام آل غفور دانشگاه باقرالعلوم

حوزه/ استاد امور سیاسی حوزه و دانشگاه با بیان این مطلب که حضرت آیت الله خامنه ای علاوه بر اشرافیت بر تمام امور، مصالح نظام و جامعه را نیز مد نظر دارند، گفت: باید از نگاه سطحی و محدود دوری کرده؛ از ایشان تبعیت داشته و به مسئولان نظام اعتماد داشته باشیم؛ چراکه به فرموده رهبری، آنان فرزندان انقلاب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل غفور در گفت و گو با خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به توافقات هسته ای و تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر عدم تفرقه، اظهار داشت: توافق هسته ای به وجود آمده، مسئله کلان و حساسی است که بسیاری از ما نسبت به اسناد و مدارک کافی در این عرصه دسترسی کامل نداریم؛ بنابراین برای به وجود نیامدن اختلاف و  دو دستگی در جامعه، باید از رهبر معظم انقلاب که به تمام امور اشراف کامل دارند، تبعیت نماییم.

وی با بیان این مطلب که حضرت آیت الله خامنه ای علاوه بر اشرافیت بر تمام امور، مصالح نظام و جامعه را نیز مد نظر دارند، ابراز داشت: باید از نگاه سطحی و محدود دوری کرده؛ از ایشان تبعیت داشته و به مسئولان نظام اعتماد داشته باشیم؛ چراکه به فرموده رهبری، آنان فرزندان انقلاب هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان این مطلب که آیات و روایات بسیاری بر اجتناب از تفرقه وجود دارد، خاطرنشان ساخت: اختلاف نظرات پیرامون توافقات هسته ای، نباید موجب ایجاد دودستگی در جامعه گردد؛ چراکه روبروی ما شش کشور بزرگ و شیطانی وجود دارند که یکی از دیگری پلیدتر بوده و به دنبال منافع خود می باشند.

استاد امور سیاسی حوزه و دانشگاه در پایان با تأکید بر اینکه دشمن از دودستگی در ایران استقبال خواهد کرد، تصریح کرد: اگر در جامعه دو دستگی به وجود آید، دشمنان از این شکاف استفاده کرده و منافعی را به سود خود کسب خواهند کرد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha