دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
احمد نورپور - آذربایجان غربی

حوزه/ مدیریت صحیح فرهنگی در جامعه به ویژه توسط روحانیت، فساد و انحرافات موجود در جامعه را به حداقل رسانده و مردم از آثار مخرب و زیان‌ بار حاصل از گناه و مفاسد در امان خواهند ماند.

حجت الاسلام احمد نورپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، در ارومیه   با اشاره به تهاجم فرهنگی و رسانه ای غرب علیه باورها و اعتقادات مردم به ویژه جوانان، ابراز داشت: خانواده کانون اصلی پرورش و رشد افراد در جامعه بوده و تاثیر بسزایی در پرورش روح و فکر آدمی دارد، لذا خانواده ها باید نهایت تلاش خود را در تربیت کودکان و نوجوانان بکار گیرند تا از انحراف مصون بمانند.

این فعال فرهنگی با اشاره به نقش مهم روحانیت در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مردم، خاطرنشان کرد: مدیریت صحیح فرهنگی در جامعه به ویژه توسط روحانیت، فساد و انحرافات موجود در جامعه را به حداقل رسانده و مردم از آثار مخرب و زیان‌ بار حاصل از گناه و مفاسد در امان خواهند ماند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین دژ با تاکید بر ضرورت رعایت تقوای الهی در جامعه، تصریح کرد: تقوا، اصلی ترین عامل پیشگیری از انحراف وگناه است، لذا باید ایمان و تقوای خالص به خداوند داشته باشد تا از پلیدی‌ها پاک و به خالق خود نزدیک تر شود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha