جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: آگاه سازی مردم از حرکات شوم آمریکا پس از تحریم، نخستین وظیفه ای است که بر عهده مسئولان است و در این راستا باید با بصیرت افزایی، کاری کرد تا کلاه سر مردم نرود.

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار علما، صاحب نظران و میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) و اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی، اظهار داشت: ایشان نفوذ به جمهوری اسلامی ایران را یکی از برنامه های آمریکا پس از توافق و برداشته شدن تحریم ها دانستند که در این راستا مسئولان و مردم باید با هوشیاری کامل با آن مقابله کنند.

وی با اشاره به اهداف نفوذ آمریکا در ایران اسلامی، ابراز داشت: ویرانی کشور در ابعاد فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... از جمله اهداف آمریکا برای نفوذ در جمهوری اسلامی ایران است.

عضو خبرگان رهبری به وظایف مسئولان در قبال این نفوذ اشاره کرد و گفت: آگاه سازی مردم از حرکات شوم آمریکا، نخستین وظیفه ای است که بر دوش مسئولان می باشد و باید با آگاه نمودن جامعه، کاری کرد کلاه سر مردم نرود.

آیت الله ممدوحی خاطرنشان ساخت: از دیگر وظایف مسئولان این است با مسائل سیاسی، برخورد سیاسی داشته و با آن مقابله کنند.

این استاد حوزه با اشاره به وظایف مردم در قبال اهداف شوم آمریکا، تصریح کرد: بصیرت از نقشه های شوم استکبار جهانی، یکی از مباحثی است که جامعه باید با دستیابی به آن، خود را از ضررهای احتمالی مصون بدارد.

عضو خبرگان رهبری بیان داشت: نهادینه کردن بد حجابی، بی عفتی، ترویج طلاق، بی خانمانی و ... از برنامه های دشمنان برای پیاده سازی در ایران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha