سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که حوزه‌های علمیه باید خیمه اسلام ناب را در سراسر دنیا برافراشته نگاه دارند، گفت: باید با برنامه ریزی های گسترده و استفاده از همه ظرفیت ها به میدان جنگ نرم وارد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله ممدوحی در جمع طلاب مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه، حوزه‌ علمیه را پایگاه‌ اجتهاد خواند و گفت: حوزه‌های علمیه باید خیمه اسلام ناب را در سراسر دنیا برافراشته نگاه دارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه  با تاکید بر این که طلاب و روحانیون باید به مسائل روز آگاه باشند، تصریح کرد: اقتدار کنونی ایران اسلامی به دلیل حضور ولی فقیه در رأس نظام است، در غیر این صورت دشمنان به راحتی بر کشور مسلط می‌شدند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت توانمندسازی طلاب در مسیر پاسداری از انقلاب و اسلام، بیان داشت: طلاب باید با تهذیب نفس و فراگیری علوم حوزوی، به پاسداری از مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی بپردازند.

آیت الله ممدوحی، بدترین نوع اسراف را اسراف نفس و فروختن خود به بهایی ناچیز دانست و افزود: قرآن کریم دنیا را بی ارزش و مقام انسان را بالاتر از وابستگی به آن دانسته است، لذا طلاب و روحانیون باید زمینه رشد و پیشرفت معنوی افراد جامعه را بر پایه آموزه های قرآنی فراهم سازند.

 وی در پایان بر لزوم مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن تاکید کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی مساجد به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی هجمه‌های دشمنان اسلام باشد، بنابراین باید با برنامه ریزی های گسترده و استفاده از همه ظرفیت ها به میدان جنگ نرم وارد شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha