دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری، تقویت بسیج را لازمه مقابله با توطئه های فرهنگی، سیاسی، نظامی و اجتماعی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی دانست.

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: همان طور که امام امت فرمودند، بسیج لشکر مخلص خداست و امروز این شجره طیبه به خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب تبدیل شده است.

وی افزود: بسیج مولود انقلاب اسلامی است و از همان سال های نخست پیروزی همواره منشا برکات فراوانی بوده است که هیچ گاه نباید اهمیت و ضرورت وجودی آن مورد تشکیک و تردید قرار گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین گفت: امروز تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی و مقاومت در جامعه یکی از رسالت های کلیدی بسیج است که بی شک درپرتو بصیرت دینی و ولایت مداری محقق می شود.

آیت الله ممدوحی، به  نقش بسیج در جنگ نرم  اشاره کرد و گفت: این شجره طیبه در هر برهه از انقلاب بسیار تاثیر گذار بوده و امروز نیز می تواند با توجه به جنگ نرم فرهنگی که دشمن علیه ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ ناب اهل بیت(ع) آغاز کرده است، به مقابله برخیزد.

وی نگاه نقادانه و هوشیارانه به مسائل انقلاب و مباحث روز، توجه به همه اضلاع مسائل و هضم آنها، حزبی نبودن و حرکت در خط ولایت فقیه و حمایت از  رهبری وعمل به فرمایشات و توصیه های رهبری را از وظایف سازمان  بسیج و یک بسیجی برشمرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha