دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
درس اخلاق آیت الله ممدوحی در کرمانشاه

حوزه/ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: طلاب باید انس عمیقی با قرآن داشته باشند تا بتوانند در تحصیل علم و تبلیغ دین موفق باشند و به شبهات پاسخ دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله حسن ممدوحی، امروز در درس اخلاق مدرسه علمیه حاج شهباز خان کرمانشاه که  با حضور مسئولان حوزه، اساتید، طلاب و روحانیون برگزار شد، با بیان این که طلاب سربازان حضرت ولی عصر (عج) هستند، گفت:  امروز طلاب باید مراقب باشند به واسطه انحرافات و آلودگی ها از حمایت، عنایت و نظارت امام زمان(عج) حذف نشوند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: طلاب باید خود را مجهز به سلاح علم و تقوی  و اخلاق اسلامی کرده و در راستای کسب علم و معرفت تلاشی مجدانه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به فضای معنوی و نورانیت مسجد و مدرسه علمیه حاج شهباز خان، خاطر نشان کرد: مسجد حاج شهباز خان مکانی مناسبی برای مباحثه طلاب است، لذا باید سعی کنید خود را با مساجد و قرآن کریم پیوند زده و در این مسیر فعال باشید.

عضو جامعه مدرسین حوزه به حضور علما و فضلای بزرگ در مسجد حاج شهباز خان اشاره و ابراز کرد: طلاب باید از این فضا استفاده کافی را داشته باشند.

آیت الله ممدوحی در پایان قرآن کریم را نجات بخش و عامل دستیابی انسان ها به سعادت دانست و گفت: طلاب باید انس عمیقی با قرآن داشته باشند تا بتوانند در تحصیل علم و تبلیغ دین موفق باشند و به شبهات پاسخ دهند.

انتهای پیام

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha