دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کلاس درس

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه کرمانشاه گفت : در راستای برنامه های تبلیغی، طلاب کرمانشاهی در سال تحصیلی جدید حضوری فعال در سطح مدارس آموزش و پرورش خواهند داشت.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت : از جمله وظایف طلاب خصوصا طلبه هایی که سطح مقدماتی را طی نموده اند پیشرفت در جهت اخلاقی است.

وی با اشاره با اینکه طلبه خوب باید باعث رشد اخلاقی و معنوی محیط و اجتماع خود شود عنوان کرد : یکی از وظایف روحانیت انجام فعالیت ها و برنامه های تبلیغی در سطح جامعه و خصوصا در بین جوانان و نوجوانان که از پتانسیل های اصلی کشور هستند ، می باشد

وی تصریح کرد : دانش آموزان مدارس از اهمیت خاصی برای طلاب برخودار هستند زیرا این قشر عظیم و سرنوشت ساز مورد هدف دشمن بوده و تحت حملات گسترده دشمن از جهات مختلف با گستردگی وسایل ارتباط جمعی و شبکه های اجتماعی مختلف قرار داردند.

حجت الاسلام محمدی فر، متذکرشد :با توجه به فعالیت ها و تجارب سالهای گذشته، مبلغین اگر خوب به وظایف تبلیغی خود عمل کنند و مجهز به علم روز باشند می تواند علاوه بر مسائل اعتقادی و دینی پاسخگوی شبهات آنها نیز باشند.

معاون حوزه کرمانشاه عنوان داشت : مبلغین با حضور در مدارس می توانند با شناسایی دانش آموزان با استعداد و نخبه از نظر علمی و اخلاقی آنها را برای حضور در مدارس علمیه ترغیب و تشویق نمایند که این روند سال گذشته نمود بارزی داشت و تعداد زیادی بعنوان طلبه مشغول به تحصیل هستند.

وی در پایان یاد آور شد :  در راستای این امر و اجرای برنامه های تبلیغی در سال تحصیلی جدید تعداد ده نفر از مبلغین برادر و تعداد ده نفر از خواهران مبلغه در مدارس کرمانشاه مستقر و علاوه بر بیان و پاسخ مسائل شرعی بعنوان مشاور نیز حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha