دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
هوشنگ بازوند - لرستان

حوزه/ استاندار لرستان با اشاره به این که پرچم همدلی و هم زبانی در دستان روحانیت است، گفت: ائمه جمعه با نیاز سنجی مشکلات مردمی، پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و در راستای تحقق عدالت اجتماعی تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، هوشنگ بازوند، ظهر امروز در بیست و هشتمین گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به این که امامان جمعه و مبلغان دینی همواره در آگاهی بخشی جامعه نقش ویژه ای داشته اند، گفت: ائمه جمعه و روحانیون در تحقق منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و در مسیر تحقق همدلی و هم زبانی گام بر می دارند و پرچمدار این عرصه به شمار می روند.

استاندار لرستان با تاکید بر این که امامان جمعه علاوه بر مطرح کردن مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم، در عرصه حل مشکلات نیز خدمات ارزنده ای ارائه می دهند، بیان داشت: روحانیون با تبلیغ و اطلاع رسانی خدمات نظام، همواره بارقه امید به خدمت را در دل مسئولان زنده کرده اند و این دلگرمی انگیزه خدمت مدیران و خدمتگزان به نظام در جهت حل مشکلات زیر ساختی مردم را دو چندان می کند.

وی با اشاره به این که استان لرستان از استان های ولایی است، بیان داشت: مردم مومن، انقلابی و حامی ولایت این استان، در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، با تقدیم خون جوانان خود به اسلام و نظام، برگ زرینی در تاریخ افتخارات خود ثبت کرده اند.

بازوند در پایان با اشاره به این که از ایده ها و نظرات ارزنده علما و ائمه جمعه در بهبود شاخصه های کمی و کیفی استان استقبال خواهد شد، گفت: ائمه جمعه با نیاز سنجی مشکلات مردمی، پل ارتباط بین مردم و مسئولان هستند و در جهت تحقق عدالت اجتماعی در مناطق محروم تلاش می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha