سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس امشب با تجلیل از طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر حوزه علمیه استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر با حضور آیات خرازی، وافی، فقیهی، حجج اسلام والمسلمین ملک دار، فرخ فال، طیبی فر ، اساتید و طلاب بسیجی در مدرسه فیضیه برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حاج عباس حیدرزاده ذاکر اهلبیت(ع) به مدیحه سرایی به مناسبت ولادت امام هادی(ع) پرداخت.

همچنین در این مراسم اشعار غمباری از سوی مجری مراسم برای فاجعه تلخ منا قرائت شد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر فرمانده تیپ رزمی تبلیغی امام صادق(ع) در سخنانی بر ضرورت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: ان شاالله همیشه نسبت به دفاع اهتمام داشته باشیم و به ایفای وظیفه شایسته خود در دوران انقلاب ادامه دهیم و سنگربان خوبی برای نظام اسلامی باشیم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در سخنانی با اشاره به اینکه صحنه های دفاع مقدس مملو از جان فشانی های روحانیت است، گفت: از طلاب بسیجی سطح یک تا شخصیت های برجسته ای که درس خارج در حوزه می گفتند، در دفاع مقدس شرکت می کردند.

مدیر حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه نسل جدید حوزه های علمیه را باید با صفحات دفاع مقدس آشنا کرد، گفت: طلاب جوانان باید بدانند که کدام روش و منش، رزمندگان را در مقابل دشمنان استوار نگاه داشت و اجازه نداد با هشت سال حملات پی در پی، وجبی از خاک میهن اسلامی ما به دست دشمن بیافتد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از پدر شهید حجت الاسلام والمسلمین مالامیری که اولین شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در سوریه است، از طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر تجلیل صورت گرفت.   

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha