سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مدافعان حرم

حوزه/ استاد حوزه ، با اشاره به نقش شهدای حرم در این عرصه از تاریخ اسلام اظهار داشت: شهداي حرم اصل حسيني ماندن وحس مسئوليت پذيري را در زندگی خود نهادینه ساختند. و با نثار خون خود در جهت اعتلای دین اسلام و مکتب عاشورا گام برداشتند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از همدان ، حجت الاسلام داوود وندی ، در بزرگداشت شهدا حرم که در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد، دو مقوله شهادت و ایثار را در مکتب اهل بیت(ع) امری مهم و ضروری در جهت حفظ ، بقاء و گسترش معارف دینی دانست و اظهار داشت: مکتب حسینی به دانش آموختگان معارف اهل بیت(ع) آموخت که فریضه شهادت و ایثار در ترویج و تبلیغ آموزه های مکتب اهل بیت(ع) نقش بسزایی دارند.

این استاد حوزه ، با اشاره به روحیه شهادت طلبی مدافعان حرم که جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا در مقابل افکار و عملکرد انحرافی گروهک های تکفیری قرار گیرند، اظهار داشت: در روز عاشورا یکی از ارکان مهمی که در بیداری مردم نقش مهمی ایفا کرد ، حس مسئولیت پذیری بود لذا امروزه جوانان با بصیرت و فرزندان مکتب اهل بیت(ع) نسبت به دین مبین اسلام ادای وظیفه می کنند.

حجت الاسلام وندی، تحقق سبک زندگی اسلامی را امر مهم عنوان کرد و در بیان روحیه حسینی مدافعان حرم اظهار داشت:سبک زندگی اسلامی همواره می تواند بشر را از هرگونه تهدیدات فکری و روانی دور کند، چرا که این سبک زندگی در پرتو روحیه حسینی و عاشورایی نهفته است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha