سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شهرستانی

حوزه/ نماینده آیت الله العظمی سیستانی با بیان این که تا داعش در منطقه باشد امنیت برقرار نخواهد شد گفت: هنوز پای رزمندگان در استان الانبار محکم نشده، اما قطعا نتیجه به سود دوستان ما خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی صبح امروز در دیدار علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر لزوم اتحاد گروه های شیعی علیه داعش تاکید کرد و اظهار داشت: فتوای آیت الله العظمی  سیستانی و تشکیل بسیج مردمی موجب شد، قدرت بزرگی علیه داعش شکل بگیرد.

وی با تاکید بر این که نباید به دشمن برای نفوذ در عراق  فرصت داد ابراز داشت: حضور مستشاران ایرانی در عراق لازم است.

نماینده آیت الله العظمی  سیستانی با ابراز گلایه از سخنان یکی از مقامات دولتی اظهار داشت: این سخنان باعث شده بود برداشت های متفاوتی نسبت به همکاری ایران در مقابله با داعش برای عراقی ها  به وجود بیاید.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی با اشاره به نسل چشم گیر نیروهای مردمی در مبارزه با داعش ابراز داشت: البته هنوز پای رزمندگان در استان  الانبار محکم نشده، اما قطعا نتیجه به سود دوستان ما خواهد بود.

وی ابراز داشت: تا داعش در منطقه باشد امنیت برقرار نخواهد شد.

نماینده آیت الله العظمی سیستانی بر لزوم توجه دولت به موسسات فرهنگی در قم تاکید داشت و افزود: قم از ظرفیت های بزرگی برخوردار است و دولت می تواند از این ظرفیت به خوبی بهره برداری نماید. پروژه حرم تا حرم  نیز می تواند به مرکز فرهنگی با حمایت مسئولان تبدیل شود.

انتهای پیام 313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha