شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین از برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی این استان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: با اشاره به نقش آفرینی بسیج در عرصه های مختلف، خاطرنشان کرد: امروز بسیج قهرمان و سرافراز در تمام عرصه های مختلف حضور و نقشی مؤثر دارد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین بیان کرد: بسیج پر افتخار در عرصه سازندگی و همچنین علمی و فرهنگی نقش آفرین بوده و بسیجیان ما در طول انقلاب اسلامی و در تمام عرصه های سخت و دشوار پشتیبان نظام بودند و در آینده نیز خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به این که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، یک دوره مسابقات فرهنگی و ورزشی با شرکت طلاب مدارس علمیه  قزوین آغاز شده است، ابراز داشت: مسابقات فرهنگی و ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی همه ساله با حضور داوران مطرح رشته های مختلف ورزشی در مدارس علمیه قزوین برگزار می شود.

حجت الاسلام مصطفایی افزود: آشنایی بیشتر طلاب حوزوی به مسایل ورزشی و فرهنگی و همچنین آمادگی جسمانی از اهداف محوری این مسابقات است.

وی از مدیریت حوزه های علمیه استان قزوین، مدیران مدارس و دست اندرکاران سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان که در برگزاری این مسابقات همکاری کردند قدردانی کرد.

گفتنی است، جشنواره فرهنگی و ورزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان از 28 آبان لغایت هفت آذرماه در کلیه مدارس علمیه استان و در رشته های ورزشی تنیس روی میز، دومیدانی، فوتسال، شنا و تیر اندازی برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha