شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عبدالکریم عابدینی - هفته بسیج

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین، بسیج را چراغ راه نجات ملت‌ها خواند و گفت: تمام کشورهای جهان به ویژه مستکبران اعتراف می‌کنند که ایران با تفکر بسیجی در منطقه کار‌ها را به پیش می‌برد.

به گزارش خبرگززاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج، در دیدار اعضای شورای بسیج استان قزوین، اظهار کرد: بسیج یک عنوان صد در صد دینی است که در ادبیات انقلاب اسلامی آشکار شد.

وی با بیان این که می‌توان به همه رادمردان تاریخ، عنوان بسیجی داد، تصریح کرد: بسیج چراغ راه ملت‌ها است و این تفکر نجات دهنده کشورهایی که زیر پای اشرار مورد حمایت آمریکا و غرب قرار داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: تمام کشورهای جهان به ویژه مستکبران اعتراف می‌کنند که ایران با تفکر بسیجی در منطقه کار‌ها را به پیش می‌برد و این به برکت فرهنگ بسیجی محقق شده است.

وی با تأکید بر اینکه موقعیت بر‌تر حزب الله لبنان در مقابل صهیونیست‌ها به برکت تفکر بسیجی شکل گرفت، یادآور شد: در مقاومت ۳۳ روزه، نیروهای حزب الله لبنان با روح بسیجی درک عمیقی از منویات مقام معظم رهبری پیدا کردند و توانستند شکست ذلت بار را به صهیونیست‌ها تحمیل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان این که بسیجی همواره باید چراغ هدایت دیگران باشد، ابراز داشت: بسیجی همواره باید با ذکر، قرائت قرآن، عبادت، بندگی، دعا، مناجات و مطالعه که به بصیرت افزایی ختم می‌شود، مانوس باشد.

امام جمعه قزوین، لزوم ارتباط مستمر بسیجیان با جوان‌ها را ضروری دانست و افزود: بسیجیان باید با ایمان و عمل صالح، عقیده و پیروی از رفتار انبیاء (ع) جوانان را جذب کنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی همواره باید خشم و نفرت خود را نسبت به دشمنان اظهار کند و بدون نگاه به تبعات آن، تا پایان بر سر مواضع خود ایستادگی کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: بسیجی یعنی چشم بینای مردم و این چشم بینا باید زود‌تر از مردم حقیقت‌های جامعه را ببیند و با آگاهی بخشی و روشنگری کار‌ها را به پیش ببرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha