شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی

حوزه/ امروز جمهوری اسلامی در سوریه، عراق، لبنان، یمن و فلسطین موفق عمل کرده و کار‌ها را پیش می‌برد و همه این پیشرفت‌ها را مرهون بسیجیانی هستیم که در دوران دفاع مقدس از فرمایشات امام (ره) تبعیت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در یادواره شهیدای بخش ضیاءآباد با تأکید بر این که یاد و خاطره همه شهداء را باید زنده نگهداریم، اظهار کرد: همه شهدا بزرگ و عزیز هستند و یاد و خاطره همه آن‌ها باید گرامی داشته شود.

امام جمعه قزوین با تأکید بر این که نفوذ کلمه‌ای قرآنی است و خداوند در آیه ۲۰۱ سوره اعراف از نفوذ شیطان و دشمن سخن به میان آورده است، ادامه داد: ما در مقابل استکبار و فتنه گران بسیج می‌شویم و بساط آنها را بر می‌چینیم، زیرا شهدا به ما اجازه نخواهند داد در مقابل این‌ها بی‌غیرت باشیم.

وی به هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: بسیجی کسی است که به خدا، قیامت و رستاخیز اعتقاد کامل دارد و برای رسیدن به بهشت و ملاقات انبیاء و اولیاء الهی اشتیاق دارد و این ویژگی مصداق بارز ایمان است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: امام علی (ع) در خصوص متقین و ویژگی‌های آن‌ها می‌فرمایند آن‌ها به اندازه یک چشم بهم زدن طاقت ندارند در این دنیا بمانند، چرا که وعده‌های الهی به گوششان رسیده و شوق دارند تا آن‌ها را ببینند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان این که مؤمن کسی است که با آوردن نام خدا چهره‌اش از شوق خدایی سرشار می‌شود، افزود: تلاوت آیه‌های قرآن بر مؤمن ایمان آن‌ها را بالا می‌برد و همه این‌ها از ویژگی‌های بسیجیان است.

وی، استقامت برای بسیجی را ضروری دانست و افزود: کسانی بودند که در تسخیر لانه جاسوسی نقش داشتند اما بعد‌ها ابراز پشیمانی کردند؛ این عهدشکنی با ویژگی بسیجیان در تضاد است و چنین افرادی مرد میدان نیستند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین اذعان داشت: باید به توصیه قرآن دشمنان را جدی بگیریم و این مهم با استفاده از روحیه بسیجی محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: افرادی که فقط به خداوند تکیه می‌کنند، بسیجی هستند و آن‌هایی که می‌گویند هم انقلاب و هم آمریکا درک صحیحی از دشمن ندارند؛ دشمن از چنین افرادی هراس ندارد و آن‌ها هم لیاقت مبارزه با دشمن را ندارند.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی در سوریه، عراق، لبنان، یمن و فلسطین موفق عمل کرده و کار‌ها را پیش می‌برد و همه این پیشرفت‌ها را مرهون بسیجیانی هستیم که در دوران دفاع مقدس از فرمایشات امام (ره) تبعیت کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha