شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عبدالکریم عابدینی - قائم مقام وزیر کشور

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین با تاکید بر انجام کارهای برای رضای خدا گفت: خداوند در روز قیامت با برخی‌ها از سر قهر و تندی، حرف نمی‌زند و نگاه هم به آن‌ها نمی‌کند اما نسبت به مؤمنان عنایت و توجه ویژه دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در دیدار حسینعلی امیری، قائم مقام وزیر کشور، فریدون همتی استاندار جدید قزوین و جمعی از مسئولان و مدیران استان به استاندار جدید خوش آمد گفت و اظهار کرد: ان‌شاءالله استاندار جدید کارشان را با توکل، اعتماد به خدا و همکاری و همیاری دوستانی که در مسیر تحقق آرمان‌های الهی و معنوی، آرمان‌های امام (ره) و مطالبات رهبری قرار دارند، شروع کنند.

وی با تاکید بر  انجام کارهای برای رضای خدا افزود: خداوند در روز قیامت با برخی‌ها از سر قهر و تندی، حرف نمی‌زند و به آن‌ها نگاه هم نمی‌کند اما نسبت به مؤمنان عنایت و توجه ویژه ای دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: هر چه از اطراف و اکناف درباره استاندار جدید قزوین شنیده‌ام گزاره‌های امیدوارکننده از ایمان، تدین، تحصیل مرتبط با شغل، سوابق خوب و مدیریت‌های موفق بوده و امیدواریم ایشان در کارشان موفق بوده و مورد پشتیبانی مردم متدین و انقلابی قزوین قرار گیرند و با برکت و موفقیت پیش بروند.

توجه وزرات کشور همواره به توسعه استان‌ها و معیشت مردم است

در ابتدای این دیدار حسینعلی امیری، قائم مقام وزیر کشور به سوابق کاری و مدیریتی آقای همتی اشاره نمود و اظهار کرد: دولت و دکتر رحمانی‌فضلی تلاششان بر این است که استاندار‌ها حتماً با بخش‌های مختلف استان‌ها به ویژه با نمایندگان ولی‌فقیه، ائمه جمعه، نمایندگان خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعامل، همکاری و همدلی داشته باشند.

وی تصریح کرد: استفاده از نیروهای متدین و متشرع، دارای اصالت خانوادگی و مذهبی همواره در دستور کار وزارت کشور وجود دارد.

این مسئول ادامه داد: وزیر کشور همواره به توسعه استان‌ها، معیشت مردم تأکید دارد و بنابراین در مجموع بررسی‌ها و با توجه به پیشینه مذهبی و تاریخی استان قزوین آقای همتی به عنوان استاندار قزوین منصوب شد و امیدواریم با تدین و توانایی‌هایی که ایشان دارند موفق باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha