یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سبک زندگی دینی

حوزه/ استاد حوزه سمنان با بیان اینکه هدف برنامه‌های ماهواره و بازی‌های رایانه‌ای غربی، اسلام زدایی، حیا زدایی و ایجاد بی‌عفتی در خانواده‌ها است، گفت: دشمن در تلاش است تا جوانان و نسل آینده جمهوری اسلامی را نابود کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محمد موحدی ، از اساتید حوزه مهدی شهر،  امروز در  جمع طلاب، روحانیون و اساتید این حوزه ، با هشدار در خصوص فعالیت های دشمنان علیه اسلام اظهار داشت:  امروز وهابیون و دشمنان شیعه به دنبال تخریب چهره واقعی اسلام هستند و برای این امر برنامه‌ریزی بسیاری ‌شده است به طوریکه  دشمنان دنبال  از بین بردن اعتقادات مردم هستند.

وی تصریح کرد: امروز شبکه‌های ماهواره‌ای هجمه‌های سنگینی را علیه اعتقادات تشیع انجام می‌دهند درحالیکه  بسیاری از مردم با تبعات سخت و سنگین شبکه‌های ماهواره‌ای آشنایی ندارند.

حجت الاسلام موحدی با اظهار نگرانی از گسترش سبک زندگی غربی در خانواده‌های ایرانی افزود: سبک زندگی غربی علاوه بر سست کردن بنیان خانواده‌های ایرانی منجر به جلوگیری از افزایش نسل تشیع می‌شود و این رویکرد به مصلحت جمهوری اسلامی و خانواده‌های تشیع نخواهد بود.

وی با بیان اینکه هدف برنامه‌های ماهواره و بازی‌های رایانه‌ای غربی، اسلام زدایی، حیا زدایی، ایجاد بی‌عفتی در خانواده‌ها است، گفت: دشمن در تلاش است تا جوانان و نسل آینده جمهوری اسلامی را نابود کنند.

وی بابیان اینکه جنگ نرم امروز سخت‌تر از جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس می‌باشد بیان کرد: هدف جنگ نرم جداسازی شیعه از مسیر اعتقادی اسلام و اهل‌بیت (ع) است.

حجت الاسلام موحدی افزود: برخی در طهارت و نجاست به دنبال مرجع تقلید و یک عالم دینی می‌گردند؛ اما در انتخاب ماهواره از اهل دین و اهل‌فن پرسش نمی‌کنند.

وی بابیان اینکه امروز شیعه از سوی دشمنان بمباران عقیدتی می‌شود خاطرنشان کرد: امروز نباید بگذاریم دشمن از ساده‌اندیشی ما سوء استفاده کند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha