دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فضای مجازی/ خانواده

حوزه/ مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: از نقش زنان در ساختن جامعه و تاریخ غفلت شده و امروز یکی از آسیب های اجتماع در مورد بنیان خانواده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، زهرا فرشته حسین زاده سلجوقی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی در نشستی با حضور بانوان فعال فرهنگی حوزه و دانشگاه با موضوع "وقف و گوهرشاد آغا"، در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی، گفت: وضع زنان در جامع امروز یعنی سال 94 مطلوب نیست و نمی توان آن را به یک عامل مربوط دانست.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه شاید در معرفی الگوهای شایسته به زنان جامعه کوتاهی کرده ایم، اظهار داشت: از نقش زنان در ساختن جامعه و تاریخ غفلت شده و امروز یکی از آسیب های اجتماع در مورد بنیان خانواده است.

وی با بیان اینکه گوهرشاد یکی از مفاخر خراسان است و توده مردم باید با این گونه شخصیت ها آشنا شوند، ابراز داشت: رویداد فرهنگی 2017 مشهد فرصتی برای معرفی این بانو است که می توان بحران بی هویتی بانوان را با بازخوانی این چنین زنانی رفع و بازسازی کرد.

حسین زاده سلجوقی با اشاره به فعالیت های اجتماعی بانوان، خاطرنشان کرد: زنان زیادی در جامعه به ویژه استان خراسان بوده که کارهای بزرگی در عرصه هنر، صنایع، وقف و... انجام داده اند

انتهای پیام

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha