جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
نصیر سلیمان دانشجوی نیجریه ای

حوزه/ متأسفانه دولت نیجریه تابع دستورات آمریکا و اسرائیل است و برخی از حاکمان کشورهای اسلامی مانند پادشاه عربستان نیز در کنار استکبار جهانی قرار دارند و از این اقدام ارتش نیجریه حمایت و به دولت تبریک می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، نصیر سلیمان، در مراسم یادواره شهدای نیجریه که با حضور دوتن از خانواده شهدای نیجریه در مدرسه مولاوردیخان برگزار شد، در جمع طلاب حوزه علمیه قزوین اظهار کرد:  متاسفانه استکبار جهانی یعنی آمریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود از این اقدام دولت نیجریه خوشحال بوده و حامی اصلی آن هستند.

نصیرو سلیمان ادامه داد: متأسفانه دولت نیجریه تابع دستورات آمریکا و اسرائیل است و برخی از حاکمان کشورهای اسلامی مانند پادشاه عربستان نیز در کنار استکبار جهانی قرار دارند و از این اقدام ارتش نیجریه حمایت و به دولت تبریک می‌گوید.

وی که جزء خانواده شهدای این فاجعه نیز محسوب می‌شود، ادامه داد: دشمنان امروز با هر وسیله‌ای می‌خواهند به دین اسلام و عقاید و اعتقادات مسلمانان ضربه وارد کنند و باید همه مسلمانان سراسر جهان هوشیار بوده و نگذارند خدشه‌ای به دین اسلام وارد شود.

دانشجوی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) بیان داشت: اقدام وحشیانه ارتش نیجریه بیانگر حمله و خشونت علیه همه مسلمانان جهان است و باید در مقابل چنین اقداماتی واکنش نشان دهیم و آن را محکوم کنیم.

وی، اقدامات و تلاش‌های عالم مجاهد شیخ ابراهیم زکزاکی اشاره و خاطرنشان کرد: شیخ زکزاکی عالم متفکری است که مسلمانان و شیعیان نیجریه بسیار او  را دوست دارند و مهر و محبتش در قلب مردم مسلمان نیجریه نفوذ کرده بود.

این دانشجوی نیجریه ای به اقدامات تروریستی بوکوحرام در نیجریه هم اشاره کرد و گفت: بوکوحرام تحت حمایت مستقیم استکبار جهانی قرار دارد و دست به قتل عام مسلمانان می زند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha