دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 365057
۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
مسجد هیوستون آمریکا

حوزه/ در پی آتش گرفتن مسجد هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا در روز جمعه گذشته، مسئولان آتش نشانی اعلام کردند که آتش سوزی مسجد از چند نقطه آغاز شده و در نتیجه این احتمال وجود دارد که آتش‌سوزی تعمدی بوده باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از  سی.ان.ان، در پی وقوع آتش سوزی در مسجد هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا در روز جمعه که پس از برگزاری نماز جماعت و زمانی که تقریبا خالی از نمازگزاران شده بود روی داد، مسئولان آتش نشانی اعلام کردند که آتش سوزی مسجد از چند نقطه آغاز شده و در نتیجه این احتمال وجود دارد که آتش‌سوزی تعمدی بوده باشد.

به گفته سخنگوی اداره الکل، تنباکو، سلاح و مواد منفجره در آمریکا، هرچند هنوز نمی‌توان به طور قطعی چیزی گفت، اما با توجه به اینکه آتش سوزی در این مسجد از چند ناحیه شروع شده است، مشکوک به نظر رسیده و احتمالا عمدی بوده است.

ام.جی.خان، مسئول این مرکز گفته که آتش سوزی زمانی اتفاق افتاد که مسجد تقریبا خالی از نمازگزاران شده بود و در این حادثه کسی آسیب ندیده است. به گفته خان، نمازگزاران برای برگزاری نماز روز شنبه به محل دیگری نقل مکان کرده‌اند و مسئولان مسجد امیدوارند این آتش سوزی تصادفی بوده باشد.

نیکول استرانگ، مامور ویژه اداره الکل، تنباکو، سلاح و مواد منفجره شهر هیوستون نیز اعلام کرده که شخصا به این موضوع رسیدگی می‌کند. در این میان شانا دونالپ، سخنگوی اف.بی.آی نیز گفته که از این حادثه مطلع می‌باشد، هرچند هنوز هیچ یک از ماموران این سازمان در محل وقوع حادثه حاضر نشده‌اند.

 این مسجد در کنار چند مرکز تجاری دیگر قرار داشته بود و داروخانه‌ای که در همسایگی آن قرار داشته نیز در اثر آتش سوزی صدماتی دیده است.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha