جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مسجد کالیفورنیا

حوزه/ هفته گذشته افراد نا شناس با کوکتل مولوتف به مسجد تریسی در کالیفورنیا حمله کردند که منجر به آتش سوزی در قسمتی از مسجد شد. معاون کلانتر این شهر در این زمینه اعلام کرد تصاویر دوربین های مداربسته را پیدا نکرده و و اطلاعات کافی در این زمینه ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» آخر هفته گذشته، افراد ناشناسی، با پرتاب کوکتل مولوتف به مسجدی در کالیفورنیای شمالی، قصد آتش زدن مسجد این شهر را داشتند. این عمل منجر به آغاز آتش‌سوزی در قسمتی از مسجد تریسی، مرکز اسلامی این شهر شد.

با وجودی که مسئولان کلانتری سان خوانین گفته بودند که این حادثه از دسته جرایم نفرت‌محور بوده و آن را در دست بررسی دارند، اما معاون کلانتر این شهر اعلام کرده که تصاویر دوربین‌های مدار بسته را پیدا نکرده و اطلاعات کافی درباره افراد مظنون ندارند.

مایک ون گرو، کلانتر این شهر نیز مدعی شد: ما به دلیل نداشتن مظنون، نمی‌توانیم علت این حادثه و هدف از این اقدام را به طور قطع مشخص کنیم.

در این حادثه کسی صدمه ندیده، اما نزدیک به هزار دلار صدمه به اموال مسجد وارد شده است.

بسیم الکارا، دبیر اجرایی، شورای روابط آمریکایی-اسلامی ساکرامنتو  نیز، در بیانیه‌ای درباره این حادثه اعلام کرد: بالا رفتن جرایم نفرت‌محور و هدف قرار دادن مساجد در سرتاسر آمریکا بی‌سابقه بوده و مردم آمریکا باید به وخامت این اوضاع توجه کنند.

اوایل این ماه یک آتش سوزی تعمدی دیگر در کوچلا رخ داد و وقوع آتش سوزی در مسجد هیوستون نیز مشکوک و تعمدی اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha