سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام محمودی - مدرسه مهدی موعود(عج)

حوزه/ گردهمایی طلاب و فضلای بوشهری مقیم حوزه علمیه قم امروز با موضوع « روحانیت، مسئولیت ها و انتظارات» با حضور جمع کثیری از طلاب، اساتید و جمعی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درمدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج)قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این گردهمایی رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه در این گردهمایی  اظهارداشت: امروز جامعه، نهادها و سازمان های کم و بیش از توانایی های  بالفعل روحانیت مطلع هستند، ولی آنچه به صورت  بالقوه می باشد می بایست در نشست ها، همایش ها این توانایی ها را نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد با بیان اینکه به برکت انقلاب و حوزه های علمیه امروز فضلا و طلاب محققی در حوزه ها در حال پرورش می باشند، افزود: طلاب استان بوشهر در زمینه های علمی، پژوهشی و مدیریتی جزو نخبگان حوزه علمیه قم محسوب می شوند.
وی تاکید کرد: اگر بخواهیم همدلی و همزبانی حقیقی بین مردم و مسئولان ایجاد شود، باید تعامل بین طلاب و مدیران از طریق برگزاری جلسات مشترک و تبادل نظر ایجاد شود.

در ادامه حجت الاسلام محمودی نماینده طلاب و فضلای بوشهر در مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم با گزارشی از فعالیت های  طلاب  افزود: بحمدالله و به برکت انقلاب اسلامی و حوزه های علمیه امروز طلاب و فضلای استان بوشهر توانسته اند با علم آموزی و تعهد به رسالتی که بر دوش دارند اقدامات ارزشمندی را در استان بوشهر رقم بزنند.

وی بیان داشت: امروز قریب به اتفاق طلاب بوشهری دانش آموخته یا در حال تحصیل حوزه علمیه قم توانسته است با تمام ظرفیت در خدمت دستگاه های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و آموزشی استان باشد.

نماینده طلاب و فضلای بوشهر در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: طلاب و فضلای بوشهری از نعمت وجود انقلاب و حوزه بزرگ علمیه قم بهترین بهره را خواهد برد و نسبت به پویایی و ارتقای علمی بیش از پیش تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام   17/313

 

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha