دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 365399
۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
تصاویر/ بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی - ۴

حوزه /آخرین دستاوردهای نهادهای علمی حوزوی و دینی جمهوری اسلامی ایران در عرصه تقریب، در حاشیه کنفرانس وحدت در معرض دید عموم قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از تهران، یکی از بخش های مهم فرهنگی که در بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی ایجاد شده است، برگزاری نمایشگاه تخصصی فعالان فرهنگی و پژوهشی کشور در حوزه تقریب بین مذاهب اسلامی است.

این نمایشگاه که در محل برگزاری کمیسیون های مختلف این همایش برگزار شده است، با عرضه آخرین دستاوردهای نهادهای علمی حوزوی و دینی جمهوری اسلامی ایران در عرصه تقریب مذاهب اسلامی نخبگان جهان اسلام را در جریان این تولیدات علمی قرارداده است.

از جمله غرفه های حوزوی که در این نمایشگاه حضور دارد، می توان به غرفه جامعه المصطفی(ع) العالمیه اشاره کرد که با محصولات خود به زبان های مختلف در این نمایشگاه شرکت کرده است.

از دیگر نهادهای شرکت کننده در این نمایشگاه می توان به دانشگاه ادیان و مذاهب، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مرکز حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای، مرکز حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره)، پژوهشگاه مطالعات تقریبی و.... اشاره کرد.

گفتنی است، در این نمایشگاه همچنین آخرین نرم افزارهای تخصصی در زمینه وحدت و فقه مقارن و تفاسیر شیعه و سنی و مبانی تفسیری قرآنی و روایی شیعی و سنی ارایه شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha