یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به کشتار شیعیان نیجریه و دست‌گیری شیخ زکزاکی، گفت: اگر در نیجریه بیش از یک هزار نفر را شهید می‌کنند، صرفاً به دلیل آن است که پیرو امیرالمومنین علی(ع) هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امروز در آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، به هفته وحدت و اقدامات دشمن در خصوص تفرقه میان مسلمین اشاره کرد و اظهار داشت: امروز مزدورانی از کشورهای عربی با حمایت حکام وهابی سعودی، در صدد نابودی اسلام حقیقی هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با تأکید بر این‌که اسلام ناب، همان اسلام پیامبر اعظم(ص) به نقل از امام علی(ع) است، گفت: ما مفتخریم که اسلام ما، اسلام مدینة العلم الرسول، زوج البتول، اسدالله الغالب حضرت علی ابن بی‌طالب(ع) است.

وی، دین اسلام را دین فضیلت و تقوا، آزادگی، عدالت، حق‌طلبی و مبارزه با ظلم و ستم خواند و تصریح کرد: به‌یقین، اسلامی که مروج فرهنگ مقابله با استکبار است، به نقل از امام المتقین حضرت علی ابن بی‌طالب(ع) می‌باشد.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به کشتار شیعیان نیجریه و دست‌گیری شیخ زکزاکی، گفت: اگر در نیجریه بیش از یک هزار نفر را شهید می‌کنند، صرفاً به دلیل آن است که پیرو امیرالمومنین علی(ع) هستند و دشمنان از همین رهگذر، تروریست‌های ملعون را به جان مسلمین می‌اندازند و آن‌گونه مسلمان کشی می‌کنند.

آیت‌الله موسوی جزایری با تأکید بر این‌که اسلام اصیل محمدی نافی منافع نامشروع ابرقدرت‌هاست، اذعان داشت: اگر می‌بینیم که آمریکا و اسرائیل، گروهک‌های تکفیری را به جنگ با عراق و سوریه می‌فرستند به دلیل است آن که دین مبین اسلام را با منافع خود در تضاد می‌بینند.

امام‌جمعه اهواز، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر حوزه علمیه خوزستان، اظهار داشت: خوشبختانه امروز حوزه خوزستان یکی از برترین حوزه‌های کشور است، که به‌صورت گسترده در حال ترویج اسلام اصیل محمدی بوده و مبلغان را تا دل کشورهای عربی، آفریقایی و اروپایی جهت تبلیغ فرستاده و چشم دشمنان را به‌نوعی کورکرده است.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که حوزه‌های علمیه پادگان‌های تربیت سربازان امام زمان(عج) هستند، تصریح کرد: طلابی که امروز مفتخر به پوشیدن لباس مقدس روحانیت می‌شوند، همگی در مکانی به نام سربازخانه امام زمان(عج) تحصیل‌کرده و خود، امروز به سربازی، برای آن حضرت تبدیل شده‌اند.

آیت الله موسوی جزایری همچنین دزفول را پایتخت مقاومت ایران نامید و اظهار داشت: دزفول سابقه دیرینه‌ای در پرورش طلاب و روحانیون داشته و خوزستان به این مهم مفتخر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha