یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ گروهی که هیچ ربطی به مسلمانان ندارند، تحت عنوان اسلام به کشتار مسلمانان می‌پردازد، علمای جهان اسلام باید چهره شیطانی داعش را برای همگان روشن کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی، در پیامی به اختتامیه بیست و نهمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، که شب گذشته در این کنفرانس قرائت شد، با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع)، تصریح کردند: گروهی که هیچ ربطی به مسلمانان ندارند، تحت عنوان اسلام به کشتار مسلمانان می‌پردازد، علمای جهان اسلام باید چهره شیطانی داعش را برای همگان روشن کنند.

در پیام معظم له آمده است:  امیدوارم خداوند یار و یاور شما باشد تا بتوانیم موفقیت‌هایی را از این اجلاس کسب کنیم. ما می‌توانیم بسیاری از مسائل خودمان را به قرآن استناد کنیم، لذا امروز که در شرایط جهان اسلام چنین اجلاس‌هایی تشکیل شده، توجه‌تان رسیدگی به اوضاع نابسامان مسلمانان باشد.

ملت‌های اسلامی امروز باید همه هم و غمشان از بین بردن مشکلاتی باشد که کشورهایی مانند عراق، یمن، سوریه و فلسطین درگیر آن هستند و باید جنایت‌هایی که تروریست ها در این کشورها انجام می‌دهند، محکوم شود؛ امروز که مسلمانان مورد آزمایش قرار گرفته‌اند این اجلاس باید بتواند راهکارهای عملیاتی برای مسلمانان ارائه دهد.

گروهی که هیچ ربطی به مسلمانان ندارند، تحت عنوان اسلام به کشتار مسلمانان می‌پردازد. آنها مردان، زنان و کودکان مسلمان را به خاک و خون کشیده‌اند و ما باید نشان دهیم که هیچ گونه ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارند؛ با پایبندی به اصول اسلام تلاش کنیم آنچه خداوند فرموده را ابتدا عمل کرده و چهره دشمنانی همچون داعش را برای همگان روشن کنیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha