دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت استاد مسلم قلی پور گیلانی در مسجد اعظم قم

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قم با اشاره به نقش آل سعود در جنایات جوامع اسلامی گفت: آل سعود و وهابیت، ام الفساد دنیای امروز هستند که نقش مهمی در پشت پرده جنایات تکفیری ها و تمام خون ریزی های ممالک اسلامی دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال، شب گذشته در مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین مسلم قلی پور گیلانی که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با بیان ابعاد شخصیتی این مهاجر الی الله، اظهار داشت: این عالم وارسته از توان علمی و انسجام فکری فوق العاده ای برخوردار بود و همواره در توانمند سازی معلومات طلاب نقش به سزایی داشت.

وی ادامه داد: وی مدافع ارزش های انقلاب اسلامی بوده و با قلبی آکنده از ارادت به ولایت، رهبری و مراجع عظام تقلید، همواره تقابل شایسته ای با طلاب داشتند.

مدیر حوزه علمیه استان قم با اشاره به نقش آل سعود در جنایات جوامع اسلامی ابراز داشت: آل سعود و وهابیت، ام الفساد دنیای امروز هستند که نقش مهمی در پشت پرده جنایات تکفیری ها و تمام خون ریزی های ممالک اسلامی دارند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: امروز آل سعود و وهابیت در دام استکبار قرار گرفته و در جهت منافع دنیوی خود و حامیانشان در کشورهای منطقه دست به کشتار می زنند؛ همانطوری که در سرزمین منا که حرم امن الهی است، دست به کشتار بهترین و پاکترین انسان های عالم زدند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در ادامه با اشاره به جنایات در کشور نیجریه، تصریح کرد: هزاران بی گناه در این کشور به شهادت رسیده اند و این در حالی است که تنها جرم آنان، عزاداری برای سید الشهدا(ع) بوده است؛ لذا این فاجعه با سانسور خبری در سطح جهان مواجه شده و آل سعود ضمن ارسال پیامی، حمایت خود را از دولت نیجریه در جهت کشتار عزاداران اعلام می نماید.

وی بیان داشت: امروز جهان اسلام گرفتار اشخاصی شده است که خود را خادم الحرمین می نامند؛ اما در حقیقت آنان خائن به حرم و دین مبین اسلام هستند.

مدیر حوزه علمیه استان قم در پایان صبر بر مصائب بسیار مهم دانست و گفت: باید در راستای رضای خدای متعال صبر کرد و به گونه ای سوگ این مصیبت ها را در وجود خود هضم کنیم تا دشمنان اسلام خوشحال نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha