دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بوستان کتاب

حوزه /موسسه بوستان کتاب، در آستانه ۱۷ دی، سالروز ننگین کشف حجاب توسط رضا شاه پهلوی ، آثارمنتشرشده مرتبط با حجاب و عفاف دراین موسسه را معرفی نمود.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه» کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی موسسه بوستان کتاب، در خصوص آثارمنتشرشده مرتبط با حجاب و عفاف گفت: این موسسه در باره موضوع حضرت زهرا (س) و حجاب و عفاف، ده ها کتاب چاپ و منتشر کرده است که بسیاری از این کتاب ها، به چاپ های متعددی رسیده اند.

مهدی محدثی در خصوص موضوعات این کتاب ها گفت: موضوع تعدادی از این کتاب ها در باره شخصیت زن است و به معرفی الگوی کاملی برای یک زن مسلمان پرداخته، برخی دیگر، احکام مربوط به حجاب و حد و مرز ارتباط زن و مرد را واکاوی کرده و برخی دیگر نیز مسئله زن و آزادی را مورد بحث قرار داده اند. همچنین برخی از این کتاب ها با استناد به آیات قرآن و روایات رسیده از معصومین – علیهم السلام – پوشش و حجاب را از دیدگاه قرآن و روایات بررسی کرده اند.

وی در ادامه  نام تعدادی از این کتاب ها و مولفان آن ها را ذکر کرد.

احکام بانوان؛ تالیف محمد وحیدی /  حجاب از دیدگاه قرآن و سنت؛ تالیف دکتر فهیمه فتاحی نژاد / حجاب چرا؟ ؛ تالیف امین کشوری / حجاب و عفاف؛ تالیف فاطمه عزلتی مقدم /  زن از منظر اسلام؛ تالیف فاطمه جعفری / زن و آزادی؛ تالیف آیت الله سیدرضا صدر / صدفی برای مروارید ( بررسی کارکردهای حجاب )؛ تالیف روح الله حسینیان / فرشته باحجاب؛ تالیف امین کشوری / فقه و پوشش بانوان؛ تالیف دکتر علی اکبر کلانتری / گوهر عفاف ؛ تالیف سید حسین اسحاقی / منشور عفاف (تفسیر سوره نور)؛ تالیف آیت الله دکتر احمد بهشتی و ... .

کتاب دوستان و علاقه‌مندان جهت تهیه و مطالعه این کتاب ها می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155  ـ 025 تماس بگیرند یا به سایت www.bustaneketab.com مراجعه کرده؛ با خرید اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار گردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha