دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 371090
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
آثار بوستان کتاب پیرامون دهه فجر

حوزه/ مؤسسه بوستان کتاب در موضوع دهه فجر، امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تا کنون ۲۶ عنوان کتاب، چاپ و منتشر کرده است.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری«حوزه» روابط عمومی بوستان کتاب، در گفت و گو با روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: مؤسسه بوستان کتاب در خصوص انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) تا کنون 26 عنوان کتابِ ارزشمند، چاپ و منتشر کرده است.

مهدی محدثی اظهار داشت: برخی از این 26 عنوان مستقیماً به انقلاب اسلامی و حوادث آن پرداخته اند و برخی نیز به موضوع امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب و سیاست خارجی ایران مرتبط هستند؛ از جمله آن آثار می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

«امام خمینی در چشم انداز یاران»، «عصر امام خمینی»، «دفاع از آرمان های امام خمینی»، «علل و عوامل فروپاشی رژیم پهلوی»، «حکومت اسلامی در کوثر زلال اندیشه امام خمینی»، «حکومت و سیاست»، «وحیانیت و عقلانیت از دیدگاه امام خمینی»، «انسان کامل از نگاه امام خمینی و عارفان مسلمان»، «ولایت فقیه به زبان ساده» و ... .

وی در ادامه یادآور شد: تعدادی از عناوین منتشر شده، تا کنون به چاپ های متعددی رسیده اند که از آن میان می توان آثار زیر را نام برد:

پرتوی از خورشید، تألیف علی شیرازی، 24 چاپ.

عصر امام خمینی، تألیف میر احمدرضا حاجتی، 20 چاپ.

ولایت فقیه به زبان ساده، تألیف جواد محدثی، 14 چاپ.

چالش های فکری نظریه ولایت فقیه، تألیف مصطفی جعفرپیشه، 7 چاپ.

روحانیت و مشروطه، گردآوری مجله حوزه، 3 چاپ.

علاقه مندان جهت ارتباط با مؤسسه بوستان کتاب به نشانی: فروشگاه مركزى: قم، چهار راه شهدا (محل عرضه 12000 عنوان كتاب با همكارى بيش از 170 ناشر)، مراجعه نموده و یا با تلفن: 02537743426 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha