دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بوستان کتاب

حوزه/ مؤسسه بوستان کتاب در موضوع حضرت عیسی(ع) و آیین مسیحیت، تا کنون ۹ عنوان کتاب، به قلم نویسندگان فرهیخته و اساتید حوزه و دانشگاه، چاپ و منتشر کرده است.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه» مهدی محدثی کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب، در آستانۀ آغاز سال 2016 میلادی، با تبریک این روز خجسته به همۀ هموطنان مسیحی، گفت: تعداد کتاب هایی که مؤسسه بوستان کتاب در موضوع حضرت عیسی(ع) و آیین مسیحیت چاپ و منتشر کرده، 9 عنوان است که این آثار، به قلم توانمند پژوهشگران و نویسندگان فرهیخته و اساتید حوزه و دانشگاه نگاشته شده است. همچنین آثار دیگری از ناشران دیگر در این موضوع، در کتاب فروشی مرکزی بوستان کتاب وجود دارد.

محدثی درباره مخاطبین این آثار گفت: مخاطبان برخی از این کتاب ها، اقشار تحصیل کرده حوزوی و دانشگاهی اند و برخی نیز در سطح عموم خوانندگان نگاشته شده است و عموم خوانندگان می توانند از این آثار استفاده کنند و با ادیان توحیدی و آسمانی و شخصیت عیسای مسیح آشنا شوند.

وی در ادامه افزود: اسامی تعدادی از این کتاب ها و نویسندگان آثار عبارت است از: «المسیح فی القرآن»؛ آیت الله سیدرضا صدر؛ ترجمه سید باقر خسروشاهی، «آفرینش و ابعاد فلسفی آن در الهیات اسلامی و مسیحی»؛ سید محمداسماعیل سیدهاشمی، «پژوهشی در آیین مسیحیت»؛ کامل خیرخواه، «پژوهشی درباره انجیل و مسیح»؛ آیت الله شیخ محمدحسین کاشف الغطاء؛ ترجمه استاد سیدهادی خسروشاهی، «تحولات مذهبي یهود و مسیحیت در هزاره سوم»؛ موسسه مطالعات و تحقيقات بين المللي ابرار معاصر، «سكولاریزم در مسیحیت و اسلام»؛ محمدحسن قدردان قراملکی، «سیمای مسیح»؛ محبوبه معلمی، «مبانی فلسفه مسیحیت؛ اتین ژیلسون»؛ مترجمان: دکتر محمد محمدرضایی، دکتر سیدمحمود موسوی، «نزول مسیح و ظهور موعود»؛ میرتقی حسینی خواه و ... .

جمعه یازدهم دی ماه، آغاز سال 2016 میلادی است و علاقه مندان می توانند برای آشنایی بیشتر یا تهیه کتاب های این مناسبت، به کتاب فروشی های مؤسسه بوستان کتاب (واقع در قم، تهران، مشهد و اصفهان) یا به سایت www.bustaneketab.com مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha