دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کتاب پژواک اسارت

حوزه/ کتاب «پژواک اسارت واکاوی و تحلیل نقش حضرت زینب(س) در حماسه حسینی» تالیف سید اسحاق حسینی کوهساری از سوی بوستان کتاب منشر شده است.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»، مؤسسه بوستان کتاب به تازگی کتابی چاپ و منتشر کرده به نام «پژواک اسارت» که در 772 صفحه، به واکاوی و تحلیل نقش حضرت زینب در حماسه حسینی می پردازد

نهضت حسینی، حماسه پرشکوهی است که در دو مقطع کوتاه زمانی رخ داد: یک مقطع با دلاوری‌ ها و جانبازی ‌های امام حسین(ع) و یاران پاک ‌باخته ‌اش بود و مقطع دیگر، دوران اسارت خاندان اهل ‌بیت (ع) که فرماندهی آن را حضرت زینب(س) به ‌عهده داشت. عقیله بنی ‌هاشم (س) مانند مادرش زهرا (س) مدیریت بحران را با دو هدف پی‌ گرفت: افشاگری بدون درگیری در جهت حفظ جان امام معصوم (ع) و صیانت از عفت و حرمت دودمان نبوی در بدترین شرایط اسارت، به ‌نحوی که با سخنرانی کوبنده خویش در کوفه و شام، توانست نه ‌تنها جلوی سوء‌ استفاده دشمن را بگیرد، بلکه حکومت ظلم اموی را رسوا کند.

مؤسسه بوستان کتاب، این اثر را که به تحلیل نقش اسارت حضرت زینب (س) در تکمیل حماسه حسینی (ع)، مهار بحران‌ های رخ ‌داده در مسیر اسارت و تقابل نرم و کوبنده ایشان با طاغوت زمانه پرداخته، در شمارگان 1100 نسخه و 46 هزار تومان در قطع وزیری چاپ و منتشر کرده است.

علاقه ‌مندان جهت تهیه این کتاب می ‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155 ـ 025 تماس بگیرند یا به سایت www.bustaneketab.com مراجعه کرده؛ با خرید اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار گردند.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha