سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
جامعه الزهرا(س) - صدا و سیما

حوزه/ مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س) از افزایش تعاملات این مرکز با صدا و سیمای مرکز قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، خانم نیره سادات اسماعیلی طبا در نشستی با مدیر روابط عمومی و بین الملل صدا و سیمای مرکز قم در سالن جلسات رادیو معارف گفت: با توجه به ظرفیت های فراوان جامعه الزهرا(س) در زمینه فعالیت های فرهنگی و دینی، تعامل با صدا و سیمای مرکز قم برای پوشش هر چه بهتر این فعالیت ها یک ضرورت است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جامعه الزهرا (س) یکی از مراکز بزرگ علمی – حوزوی کشور بوده، مورد عنایت و نظارت مستقیم مقام معظم رهبری قرار داشته و دارای فعالیت های وسیع علمی، فرهنگی و دینی است، پوشش و اطلاع رسانی فعالیت‌های آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی عنوان کرد: صدا و سیمای مرکز قم در قالب برنامه های مختلف از جمله حضور اساتید و کارشناسان خبره این مرکز در برنامه های زنده و غیر زنده رادیو و تلوزیون، زیرنویس، مصاحبه و پوشش برنامه هایی مانند درس اخلاق، نشست های علمی  پژوهشی و همایش ها می تواند با جامعه الزهرا(س) در تعامل باشد.

مدیر روابط عمومی و بین الملل صدا و سیمای مرکز قم نیز با اشاره به این که صدا و سیما آماده هرگونه همکاری و تعامل با جامعه الزهرا(س) است، گفت: حضور و فعالیت های قابل توجه بانوان ایرانی و غیر ایرانی در جامعه الزهرا(س) از ظرفیت های بسیار گرانبهایی است که صدا و سیمای مرکز قم با افتخار می‌تواند از آن برای اجرای برنامه های رادیویی و تلوزیونی خود استفاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین "محمد حسین مبینی" همچنین با تاکید بر ظرفیت بالای جامعه الزهرا(س) در زمینه حضور اساتید و کارشناسان دینی، اجتماعی و مسائل خانواده، عنوان کرد: با توجه به این که بانوان اساتید و کارشناسان برجسته‌ای در زمینه دینی، مذهبی و به خصوص مسائل خانواده و تربیت کودک در این مرکز حوزوی فعالیت دارند، صدا و سیما می تواند از این ظرفیت های والا در تولید برنامه های مختلف بهره مند شود.

وی در پایان تاکید کرد: صدا و سیمای استان قم برای پوشش برنامه ها و بهره گیری از ظرفیت های فاخر جامعه الزهرا(س) آمادگی هرگونه همکاری را دارد و پیشنهاد می دهم در آینده نزدیک رئیس صدا و سیمای مرکز قم حجت الاسلام "محمد لطفي نياسر" با مدیرت محترم جامعه الزهرا (س) حجت الاسلام والمسلمین سید "سجاد هاشمیان" ملاقات داشته باشند.

مدیر روابط عمومی جامعه الزهرا(س) نیز در این نشست گفت: با توجه به اجرای برنامه ها و تولید آثار فاخر فرهنگی و مذهبی در جامعه الزهرا(س) اختصاص برنامه های رادیویی و تلوزیونی ویژه برای پوشش آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.

"محسن جمالی" خاطرنشان کرد: با توجه به بالا بودن مطالبات مردم در حوزه های فرهنگی و مذهبی و بخصوص مسائل خانواده و تربیت کودکان، انعکاس فعالیت جامعه الزهرا(س) در این زمینه ها به ضرورت تبدیل شده است.

وی معرفی و شناساندن صحیح چهره پرشور و با نشاط این مرکز علمی – حوزوی از طریق رسانه ها و به خصوص رسانه ملی به جامعه را از دیگر اهداف افزایش تعاملات با رسانه ملی عنوان کرد.

جمالی افزود: تشکیل یک کارگروه مشترک بین دو نهاد یاد شده می تواند خروجی مثبتی داشته و کارهای فاخر و اساسی به عنوان خروجی آن قرار بگیرد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha