دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مهدوی مهر مشهد

حوزه/ رئیس مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد، دستگیری تفنگداران آمریکایی را نشانه عزت و اقتدار سربازان حضرت ولی عصر(عج) خواند و گفت: این اقتدار تنها با حضور در زیر بیرق و پرچم امامان معصوم(ع) حاصل می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین مهدوی مهر، در چهاردهمین جشن دانش آموختگی طلاب مرکز آموزش زبان فارسی و معارف اسلامی برادران المصطفی مشهد با اشاره به اهمیت طلبگی اظهارداشت: سرباز امام زمان(عج) شدن بسیار عالی است اما ماندن و بقای در این عزت مهم تر از آن می باشد.

رئیس مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد به وجوب کفایی طلبگی اشاره و خاطر نشان کرد: البته این وجوب برای طلاب عینی شده و به همین علت حضرت بقیه الله(عج) نیز حساب ویژه‌ای برای این افراد در نظر دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر، سربازی حضرت ولیعصر(عج) را مقام و جایگاه والایی دانست که نباید به گونه ای رفتار شود که این سربازی، عزت و اقتدار ناشی از آن به پایان رسد.

وی در ادامه به آفت عدم اطاعت پذیری مردم در دوران امیرمومنان(ع) اشاره و خاطر نشان کرد: حتی مدبرترین مدیران هم اگر مطیع نباشند به جایی راه نمی یابند؛ این همان اصلی بود که در زمان حضرت علی(ع) رعایت نشد و در نتیجه ایشان به شهادت رسیدند.

رئیس مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد درباره اهمیت اطاعت پذیری طلاب به عنوان سربازان حضرت مهدی(ع)، تصریح کرد: اگر امروز تخلف و پس از اعلام حضور، از این امر عقب نشینی کنیم، این امکان هست که به برخی سرنوشت های شوم دچار شویم که البته در طول تاریخ نیز اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر در همین زمینه جریان اخیر ورود تفنگداران آمریکایی به آب های ایران و دستگیری آنها را نشانه عزت و اقتدار سربازان حضرت ولی عصر(عج) خواند که تنها با حضور در زیر بیرق و پرچم امامان معصوم(ع) میسر می شود.

برپایه این گزارش، در این مراسم تعداد 69 نفر از ملیت های کره جنوبی، فرانسه، روسیه، کنگو، آذربایجان، هند، پاکستان، چین، تانزانیا، بنگلادش، آفریقای مرکزی، ازبکستان، تاجیکستان و ... دانش آموخته شده و راهی مقطع کارشناسی شدند.

همچنین در حال حاضر در مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی مجتمع آموزش عالی مشهد حدود  170 طلبه از 14 ملیت در حال تحصیل هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha