پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
دکتر صفوی

دبیر اجرایی و رئیس کمیته داوران جشنواره بین المللی" فضای مجازی، مقاومت و بیداری" گفت: بیشترین حجم آثار ارسالی به سایت این جشنواره در بخش خارجی مربوط به کشورهای عربی و فعالان فضای مجازی عرب زبان می باشد.

دکتر سید حامد صفوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به گذشت بیش از یک ماه از شروع جشنواره اظهار داشت: تاکنون بیش از ۳۰۰ اثر به سایت دبیرخانه جشنواره ارسال شده که البته عمده آثار مربوط به بخش وبلاگ و سایت می باشد.

وی افزود: آثار ارسالی به جشنواره از اقصی نقاط دنیا می باشد اما بیشتر آثار خارجی از کشورهای عربی به دبیر خانه ارسال شده است که در این باره شاهد رشد چشمگیری نسبت به دوره اول جشنواره بوده ایم.

دبیر اجرایی و رئیس کمیته داوران این جشنواره همچنین با اشاره به اینکه بیشتر شرکت کنندگان در جشنواره را طیف سنی جوان تشکیل می دهد ، ادامه داد: اکثریت شرکت کنندگان در جشنواره در محدوده سنی 18 تا 35 سال قرار دارند که البته در رده های سنی دیگر شرکت کنندگانی داشته ایم.

وی در ادامه به مهلت ارسال آثار اشاره کرد و گفت: بر اساس سیاست گذاری های انجام شده احتمال تمدید مهلت ارسال آثار  بسیار ضعیف است لذا از افرادی که تمایل به شرکت در جشنواره را دارند در خواست می شود در بازه زمانی مقرر شده نسبت به ثبت نام و ارسال آثار به سایت دبیر خانه اقدام نمایند.

صفوی همچنین در خصوص محورها و موضوعات جشنواره ابراز داشت: محورها و موضوعات شامل سه بخش وحدت اسلامی و مقاومت، اسلام هراسی، جریان‌های تکفیری و اسلام آمریکایی می باشد که البته خود به 27 بخش جزیی تقسیم می شود که به صورت مفصل در سایت جشنواره به آدرس www.resistancepic.com آمده است.

وی اضافه کرد: همچنین از سایر محورها می توان به موضوع نامه‌نگاری رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی، نقش ادیان الهی در مقاومت و بیداری، تأثیر ترویج نهضت عاشورا در بیداری جوامع بشری و نیز آسیب‌شناسی رویکردهای کنونی فعالان بیداری و مقاومت در فضای سایبر اشاره کرد.

دبیر اجرایی دومین جشنواره بین المللی" فضای مجازی، مقاومت و بیداری" یادآور شد: علاقه مندان در ارسال آثار به جشنواره محدودیتی ندارند و هر فرد می‌تواند چندین اثر را در قالب گروه‌ها، کانال‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی ،وب‌سایت و وبلاگ ، انیمیشن ، کاریکاتور و ... به دبیرخانه ارسال کند.

گفتنی است مهلت ارسال آثار به سایت این جشنواره تا پایان بهمن ماه امسال می باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha