دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهید مطهری

حوزه/ ۸۰ نفر از طلاب مدارس علمیه شیراز، دوره مربی گری اندیشه های شهید مطهری را به منظور دستیابی به نوآوری‌های علمی در عرصه معارف دینی فرا می گیرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، در راستای ترویج اندیشههای شهید مطهری به منظور دستیابی به نوآوری های علمی در ریشه معارف دینی و اسلامی، تعداد 80 نفر از طلاب مدارس علمیه و روحانیون مساجد شهر شیراز با همکاری بسیج طلاب فارس دوره مربی گری اندیشه های شهید مطهری را فرا می گیرند.

بر این اساس، شرکت کنندگان هر دوره با گذراندن دوره مربیگری میتوانند به‌عنوان مربی در دورههای بعد ایفای نقش و یا در مدارس علمیه خود و یا مساجد در حال فعالیت با راه اندازی حلقه های معرفتی، اندیشه های شهید مطهری را بازگو و مورد بحث و بررسی قرار دهند.

گفتنی است: پرورش مربی و آماده سازی حلقه های معرفتی به جهت آشنایی و مأنوس شدن نسل جوان با افکار و آثار شهید مطهری و ممانعت از کج‌اندیشی‌ و انحراف در جوانان و مقابله با نفوذ دشمن از جمله اهداف برگزاری این دوره ها،  می باشد.

خاطرنشان می شود :به شرکت کنندگان پس از اتمام دوره، مدارک معتبر اعطاء و مجوز راه اندازی حلقه های معرفتی و تدریس کتب استاد شهید مطهری و روش تبلیغی و تربیتی ایشان داده می شود.

انتهای پیام .. / .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha