سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
مشاوره

حوزه/ مسئول فرهنگی معاونت تهذیب مدیریت حوزه خوزستان از برگزاری کارگاه تکمیلی دوره آموزشی تربیت مشاوران بومی، با موضوع «مدیریت تحصیلی» از سوی این معاونت خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی شریعتی، مسئول دفتر فرهنگی معاونت تهذیب مدیریت حوزه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری «کارگاه مدیریت تحصیلی» در دو نوبت صبح و بعدازظهر، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خوزستان خبرداد.

وی بابیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی در «کارگاه مدیریت تحصیلی» به ارائه مطلب می‌پردازد، ادامه داد: این کارگاه بخش تکمیلی دوره آموزشی تربیت مشاوران بومی معاونت تهذیب حوزه علمیه استان خوزستان است که به مدت دو سال و نیم و با حضور بیش از 50نفر از روحانیون با مشارکت دفتر تبلیغات و معاونت تهذیب حوزه و با اشراف علمی حجت‌الاسلام رضا مهکام برگزارشده بود.

مسئول دفتر فرهنگی معاونت تهذیب مدیریت حوزه خوزستان افزود: پس از پایان دوره آموزشی تربیت مشاوران بومی 13 نفر که آموزش را با موفقیت پشت سر گذاشته بودند در 2 دوره تکمیلی حاضر شدند و کار خود را به‌عنوان مشاور در مدارس علمیه آغاز خواهند کرد.

وی در پایان گفت: روحانیون حاضر در این دوره از شنبه 17 بهمن‌ماه به‌عنوان مشاورین رسمی معاونت تهذیب مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان، ارائه خدمات مشاوره‌ای به طلاب استان خواهند داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha