دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بوستان کتاب

حوزه/ مؤسسه بوستان کتاب، امسال نیز همچون سال های گذشته با بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه استانی قم شرکت کرده است.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری«حوزه» کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب، ضمن اعلام این خبر گفت: نمایشگاه استانی قم، همزمان با دهه فجر و سالگرد ایام الله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در مصلای بزرگ قم و با حضور تعداد معتنابهی از ناشران سراسر کشور برگزار می گردد.

مهدی محدثی افزود: این نمایشگاه با حضور دکتر لاریجانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان قم افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: بوستان کتاب با بیش از 400 عنوان از آثار عمومی، تخصصی و کودک و نوجوان خود، در نمایشگاه مزبور شرکت و کلیه آثار خود را با 20 درصد تخفیف عرضه می کند و با توجه به تخفیف و عرضه بن کتاب و کارت های خرید کتاب از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، علاقه مندان می توانند آثار مورد نیاز خود را با 40 درصد تخفیف خریداری نمایند.

محدثی ضمن مفید شمردن چنین نمایشگاه هایی در سطح استان، وجود این نمایشگاه ها را در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه برشمرد و تصریح کرد: با توجه به سرانه کم مطالعه در ایران، شایسته است اقشار مختلف جامعه اعم از طلبه، دانشجو، کارمند و ... به همراه خانواده های محترمشان از این نمایشگاه ها بازدید به عمل آورده، با تهیه آثار خوب و با تخفیف 40 درصد، فرهنگ کتابخوانی را در بین خانواده و فرزندان خود گسترش دهند.

این نمایشگاه از 18 تا 25 بهمن ماه، صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 21 در خدمت همشهریان و هموطنان عزیز و فرهیخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha