چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
فیلم فلسطینی ۳۰۰۰ شب

حوزه / » فیلم فلسطینی «۳۰۰۰ شب» در جشنواره برلین ۲۰۱۶ به روی پرده می رود. این فیلم از روی یک داستان واقعی ساخته شده و زندگی یک معلم زن فلسطینی تازه عروس را روایت می‌کند که در یکی از زندان‌های بسیار امنیتی رژیم صهیونیستی به اسارت درآمده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» فیلم فلسطینی «3000 شب» با کارگردانی می مصری که پیش از این بر روی پرده سینماهای فلسطین در رام الله و نابلس به نمایش گذاشته شده بود، قرار است  در جشنواره برلین 2016 به روی پرده برود.

کارگردان این فیلم ساکن لبنان است. این فیلم از روی یک داستان واقعی ساخته شده و زندگی یک معلم زن فلسطینی تازه عروس را روایت می‌کند که در یکی از زندان‌های بسیار امینتی رژیم صهیونیستی به اسارت درآمده و سرانجام پسرش را در زندان به دنیا آورده و بزرگ می‌کند.

به گفته کارگردان، این فیلم در یک زندان واقعی ساخته شده و در هیچ یک از بخش‌های گرفته شده مربوط به زندان از دکور صحنه استفاده نشده است.

این فیلم از روز یکشنبه در جشنواره بین المللی فیلم برلین به نمایش گذاشته خواهد شد.

فیلم 3000 شب پیش از این در دیگر جشنواره‌های بین المللی از جمله تورنتو و جهان عرب، رقابت‌های فیلم مهر عرب و فستیوال بین المللی فیلم پالم اسپرینگ  به اکران گذاشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha