سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حائری شیرازی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری، قرآن و اهل بیت(ع) را حلقه اتصال به خدای متعال دانست و گفت: داعش نهایت خط قرآن منهای اهل بیت(ع) و به تعبیری محصول اسلام آمریکایی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله محی الدین حائری شیرازی، در پیام تصویری خود به سومین همایش بین المللی "تحجر و اسلام آمریکایی" در مشهد، قرآن و اهل بیت(ع) را حلقه اتصال به خدای متعال دانست و ابراز داشت: جدایی از اهل بیت(ع)، گمراهی به بار می آورد و این کاری است که داعش و وهابیان انجام داده اند.

وی افزود: داعش نهایت خط  قرآن منهای اهل بیت(ع) و به تعبیری محصول ایلام آمریکایی است و بعد از این گروه، به علت همان گمراهی و نداشتن مسیر درست، زمینه حرکت به سمت اهل بیت(ع) میلیونی می شود.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی، زخمی بر تن امت اسلامی است که در حالت کما به سر می برد، گفت: این زخم موجب بیدار شدن مسلمانان شده و هر چه صهیونیست ها شرارت کنند، به نفع اسلام است و هر کسی که با آنها متحد شود، زمینه زوال و نابودی اش فراهم می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تحجر از روی تکبر است، انسان را محدود می کند و تنها می خواهد که بیاموزاند نه اینکه آموزش ببیند، اظهار داشت: تحجر امری متولد از دو عامل بیرونی و درونی است که خود بزرگ بینی درونی و پذیرش بیرونی را شامل می شود و در نهایت به انسداد محیطی می انجامد.

آیت الله حائری شیرازی افزود: برای مقابله با تحجر باید مراقب بود که این امر با بدبینی نسبت به یک مجموعه و سپس خوش بینی و وابستگی به متحجران پیش می آید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha