دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ابراهیم اکبری دیزگاه

حوزه/ دبیر نخستین جشنواره خاطره نگاری اشراق تصریح کرد: بی شک ایام تبلیغی حوزویان دربردارنده جذاب ترین سوژه ها برای خاطره نگاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ابراهیم اکبری دیزگاه ، شب گذشته طی سخنانی در کارگاه خاطره نگاری ویژه نخستین جشنواره خاطره نگاری اشراق که در مرکز علمی و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد ، با بیان این که سالانه حدود 50 هزار نفر از حوزویان در قم در ایام مختلف سال به تبلیغ می روند، اظهار داشت: قطعاً این ایام تبلیغی دارای سوژه های ارزشمند و جذابی برای خاطره نویسی و خاطره نگاری است که یکی از اهداف مهم این جشنواره نیز اهمیت دادن به این مقوله است.

وی همچنین با اشاره به تاثیر جشنواره داستان اشراق در شکل گیری نسلی از طلاب داستان‌نویس که به پیشرفت‌های فراوانی رسیده‌اند، ابراز امیدواری کرد: جشنواره خاطره‌نگاری اشراق نیز به رونق خاطره‌نویسی طلاب کمک شایسته‌ای کند.

این نویسنده و رمان نویس حوزوی ادامه داد : بیش از 410 خاطره به دبیرخانه اولین جشنواره خاطره نگاری اشراق در قالب روزنوشت، سفرنامه، خاطرات کوتاه و بلند رسید که در میان آن ها آثار شاخص و قابل توجهی نیز وجود داشت.

وی گفت: آموزش خاطره نگاری مقدم است بر داستان نویسی و فیلمنامه نویسی و بنابر این ما در صدد هستیم که در سال های آتی نیز با قوت هر چه بیشتر این جشنواره را برگزار کرده و به حمایت از خاطره نویسان و خاطره نگاران حوزوی بپردازیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha