سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
محمد حسنی رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: خاطره نگاری تبلیغ بستری برای خلق متون تاثیرگذار است، در این میان مهم ترین کنش طلاب و روحانیون پرداختن به امر تبلیغ دین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، محمد حسنی  شب گذشته در اختتامیه جشنواره خاطره نگاری اشراق که ویژه مبلغان در مرکز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، تبلیغ دین را تکلیفی بر دوش روحانیون دانست و گفت: اگر به این موضوع از زاویه زبان قلم و ادبیات نگاه کنیم، متوجه می شویم که این تجربه زیستی همراه با سلوک و هجرت است و تأثیرات زیادی بر زندگی ما خواهد داشت.
وی افزود: خاطره نگاری تبلیغ بستری برای خلق متون تاثیرگذار است، در این میان مهم ترین کنش طلاب و روحانیون پرداختن به امر تبلیغ دین خداوند است.
وی ضمن اشاره به روش های تبلیغی جدید، بهترین و تأثرگذار ترین راه تبلیغی را منبر و سخنرانی چهره به چهره برشمرد و گفت: این تبلیغ همراه با نوعی سلوک رخ می دهد و حوادث همراه آن و تجربیاتی که کسب می شود که ثبت و ضبط نکردن آن ها غفلت محسوب می شود چراکه این خاطرات برای مبلغان درس آموز است.
حسنی این جشنواره را بهانه ای عنوان کرد تا علما و بزرگان حوزه علمیه طلاب جوان را به ثبت خاطرات تشویق کنند.
رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: زمانی که این خاطرات ثبت شود تبلیغ محدود به منبر نمی شود، بلکه این خاطرات می تواند دست مایه خوبی برای نویسندگان و فیلم سازان شود تا جامعه بیشتر از برکات آن استفاده نماید.
انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha