دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دومین همایش تجلیل از گروه های تبلیغی برتر

در دومین همایش تجلیل از گروه های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از هجده گروه تبلیغی تجلیل و تقدیر صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دومین همایش تجلیل از گروه های تبلیغی، امروز با حضور حجج اسلام والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی قم، غلامی، رئیس شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری و اعضای گروه های تبلیغی در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم به ایراد سخن پرداخت.

سپس حجت الاسلام والمسلمین واعظی در سخنانی بر لزوم تقویت مهارت های ارتباطی در عرصه تبلیغ تاکید کرد و ابراز داشت: امروز فرهنگ و ذائقه فرهنگی مردم تغییر کرده است و بر این اساس، یک مبلغ موفق باید مهارت ارتباط با مردم را در شرایط جدید داشته باشد. 

در ادامه تعدادی از مسئولان گروه های تبلیغی به بیان دغدغه ها و ارائه گزارشی از عمکرد تبلیغی خود در کشور پرداختند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین غلامی رئیس شورای فرهنگ دفتر مقام معظم رهبری در سخنانی با تاکید بر اینکه مخاطبین ما در عرصه تبلیغ در خوش بینانه ترین حالت، شصت درصد مردم هستند، اظهار داشت: با نزدیک چهل درصد مردم در عرصه تبلیغ ارتباطی وجود ندارد و به دلایلی قهر صورت گرفته است و قدرت برخوداری ارتباط با آنها را نداریم و این ایراد بسیار بزرگی است.

خاطرنشان می شود؛ پیش از این قرار بود دکتر محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این همایش حضور یافته و به ایراد سخن بپردازد.

در پایان این همایش، گروه های تبلیغی «حامیان ولایت»، «مصباح الهدی»، «ثامن الائمه(ع)» و «سراج(1)» به عنوان رتبه نخست؛ «شمیم رضوان»، «حضرت علی اصغر(ع)»، «سلسله الذهب»، «منتظران مصلح»، «انصار بقیه الله» و «یاران سبز مولود» به عنوان رتبه دوم؛ «رهپویان شهدای جویبار»، «یاوران حضرت مهدی(عج)»، «نسیم رحمت یار» و «محبان ولایت» به عنوان رتبه سوم؛ «سفیران حجت»، «اکسیر»، «ملت ابراهیم» و «محمدامین(ع)» به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.     

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha