دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در همایش تجلیل از گروه های تبلیغی برتر

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که حدود ۲۰۰ گروه تبلیغی در قم و شعب دفتر تبلیغات فعال هستند، گفت: ۱۵۰ گروه تبلیغی در قم مستقر بوده و هرگروه در یک شهر فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد پیش از ظهر امروز در دومین همایش تجلیل از گروه های تبلیغی که در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به این که گروه های تبلیغی بر اساس مطالبه دفتر مقام معظم رهبری شکل گرفتند، اظهار داشت: این دفتر خواستار فعالیت دفتر تبلیغات اسلامی در ساماندهی، سازماندهی، انسجام بخشی و حمایت از گروه های تبلیغی شده بود.

وی با بیان اینکه حدود 200 گروه تبلیغی در قم و شعب دفتر تبلیغات فعال هستند، ابراز داشت: 150 گروه تبلیغی در قم مستقر بوده و هر گروه در یک شهر فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه ظرفیت های متعدد گروه های تبلیغی روز به روز هویدا می شود، اظهار داشت: بخشی از گروه های تبلیغی به صورت تخصصی در اماکن ورزشی، بیمارستان ها، کمپ های اعتیاد و ... حضور فعال داشته و این مسئله نشان دهنده ظرفیت عظیم حوزه علمیه قم است.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد، ارتقای بحث تبلیغ گروهی را یک ضرورت دانست و گفت: بخشی از این مسئله متوجه دفتر تبلیغات و بخش دیگر به عهده گروه های تبلیغی است؛ این گروه ها باید به صورت خودجوش فعال شده و نسبت به آموزش نیروهای خود و نیازسنجی منطقه تبلیغی اهتمام داشته باشند. 

وی افزود: مبلغین باید از توان علمی و عملی در راستای فعالیت تبلیغی برخوردار باشند و بر این اساس، اصلی ترین انتظار دفتر تبلیغات از گروه های تبلیغی، توانمندسازی اعضای این گروه ها است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: دفتر تبلیغات نیز تلاش می کند حمایت های مادی و معنوی خود را از گروه های تبلیغی در سال های آتی با قوت بیشتر تداوم بخشد.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد همچنین با اشاره به برگزیده شده حدود بیست گروه تبلیغی، خاطرنشان ساخت: این گروه ها براساس تعداد اعزام، خلاقیت های لازم و شاخصه های دیگر به عنوان گروه های تبلیغی برتر شناخته شده اند.

وی در پایان به نقش خانواده های گروه های تبلیغی اشاره داشت و گفت: همراهی و همدلی همسران اعضای گروه های تبلیغی نقش موثری در تقویت روحی مبلغان دارد.

انتهای پیام/313/33

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha