دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله محسن فقیهی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه اظهار داشت: فقر و فساد در نبود اشتغال به وجود می آید و اشتغال زمانی درست می شود که اقتصاد در کشور به شکل صحیح به اجرا در بیاید تا از رهگذر اقتصاد صحیح، تولید و کارخانه ها فعالیت خود را آغاز کنند و باعث از بین رفتن فقر و بیکاری شود.

آیت الله محسن فقیهی به شعار سال رهبر انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی، اقدام عملی اشاره کرد و گفت: ایشان به مسئله مهمی در جامعه اشاره کرده و تاکید هم روی اقدام عملی اقتصاد کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان اینکه ریشه همه مشکلات از مسئله اقتصادی سرچشمه می گیرد، بیان داشت: فسادهایی که در جامعه وجود دارد به نوعی نشأت و رابطه با اقتصاد دارد.

 وی افزود: زمانی که درکشور شغل برای جوان نباشد، جوان بیکار بطور طبیعی به سمت فساد و اعتیاد می­ورد و چون راه های کسب حلال وجود ندارد برای برطرف کردن مشکل خود، آلوده به راه های کسب نامشروع می شود.

استاد حوزه ابراز داشت: فقر و فساد در نبود اشتغال به وجود می آید و اشتغال زمانی درست می شود که اقتصاد در کشور به شکل صحیح به اجرا در بیاید تا از رهگذر اقتصاد صحیح، تولید و کارخانه ها فعالیت خود را آغاز کنند و باعث از بین رفتن فقر و بیکاری شود.

 آیت الله فقیهی اظهار داشت: اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند به همکاری همگانی دولت و ملت است و در این عرصه هم نباید از نقش حوزه و طلاب گذشت.

انتهای پیام:40/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha