یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت الاسلام محمدرضا مبلغی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مبلغی، تحقق اقتصادی مقاومتی را دستیابی به حیات طیبه خواند و گفت: با گسترش فرهنگ ساده زیستی و پرهیز از اشراف گری، می توان به تحقق شعار سال نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی، ظهر امروز در "کارگاه راه کارهای تحقق شعار سال"، ویژه روحانیون طرح هجرت، در خرم آباد با بیان این که مبلغان در محورهای تبلیغی خود باید راه کارهای تحقق شعار سال را برای مخاطبان تبیین کنند، گفت: ایجاد حیات طیبه براساس آیات و روایات و نهادینه سازی فرهنگ کار و تلاش در جامعه، از وظایف اصلی مبلغان است.

وی، اقامه عدل و عدالت را از دیگر وظایف مبلغان برشمرد و تصریح کرد: روحانیون با استفاده از ابزارهای تبلیغی، خود باوری، فرهنگ توزیع عادلانه ثروت و امکانات و پرهیز از اسراف و تجمل گرایی را در جامعه ترویج دهند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان، با اشاره به این که روحانیون باید سیره و روش اهل بیت(ع) را در سطح جامعه ترویج دهند، افزود: با گسترش فرهنگ ساده زیستی و پرهیز از اشراف گری می توان به تحقق شعار سال نزدیک شد.

*ضرورت کیفیت بخشی به تبلیغ

حجت الاسلام  محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان نیز در این کارگاه با بیان این که کیفیت بخشی به تبلیغ و اثرگذاری آن در دستور فعالیت روحانیون قرار گیرد، یادآور شد: مبلغان، تمسک به ثقلین را در محورهای تبلیغی خود نهادینه کنند، تا تبلیغی کارآمد و اثرگذاری داشته باشند.

وی با بیان این که برگزاری کارگاه های آموزشی می تواند محورهای تبلیغی مبلغان را منسجم و هدفمند نماید، افزود: تبیین بایدها و نبایدهای اقتصاد مقاومتی می تواند تحقق شعار سال را در جامعه تسهیل کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha