سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 377280
۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
حلقه تربیتی طلاب

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه کرمان از برگزاری حلقه های تربیتی برای طلاب کرمانی با حضور اساتید این حوزه خبرداد.

حجت الاسلام احمد مومنی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با تبریک ایام ماه مبارک رجب اظهارداشت: رجب از ماه های با برکت خداوند بوده و باید از فرصت های آن به خوبی استفاده کرد .

وی افزود: خودسازی و برقراری ارتباط با خداوند متعال از مهم ترین فرصت هایی است که باید به نحو احسن از آن بهره برد .

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمان در ادامه  با اشاره به برخی از برنامه های آتی حوزه کرمان بیان داشت : با توجه به قرار گیری دراین ماه مبارک و تاکیدات فراوان بر مراسم اعتکاف ، امسال با برنامه ریزی های انجام شده  توانستیم برای اولین بار اعتکاف متمرکز طلاب را برگزار نماییم.

وی گفت: این برنامه با حضور 180 طلبه از مدارس علمیه شهرستان کرمان  در مسجد وکیل برگزار شد که این برنامه در نوع خود  بی نظیربوده و با استقبال طلاب مواجه شد.

حجت الاسلام مومنی  با اشاره به حضور اساتید حوزه دراین مراسم اضافه کرد: برای غنی سازی و بهره گیری هرچه بیشتر از فرصت اعتکاف ،  برنامه های مهمی از قبیل سخنرانی و مشاوره برگزار شد.

وی تصریح کرد: هم چنین در طول این مدت حلقه های معرفتی با حضور اساتید و طلاب برگزار و در آن موضوعات مختلف عبادی، اجتماعی و تربیتی بررسی شد.

این محقق حوزوی گفت: هم چنین نماینده ولی فقیه در استان ، مدیر و مسئولان حوزه کرمان نیز دراین برنامه حضور و با  طلاب به سخن نشستند.

وی در ادامه سرکشی از خانواده های طلاب متاهل را  از دیگر برنامه های آتی این حوزه برشمرد و خاطرنشان کرد:  این طرح نیز با هدف بررسی مشکلات احتمالی طلاب و خانواده های انان از 15 اسفند 94 آغازشده و هم اکنون هم در حال اجر است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha