دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شومان

حوزه/ نماینده الازهر گفت: کاهش موفقیت تحصیلی دانش آموزان موجب خستگی ما می شود و از آنجا که امکان هیچ گونه تقلبی در امتحانات امسال وجود ندارد از دانش آموزان می خواهیم دروس خود را به خوبی مرور کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، عباس شومان نماینده الازهر گفت: بخش آموزش الازهر ،دشمن دانش آموزان نیست و همواره تلاش ما بر این بوده که دانش آموزان در تحصیل خود موفق باشند و به درجات بالاتر برسند، اما کاهش میزان موفقیت آنها موجب خستگی ما و مسئولان آموزشی است.

وی افزود: الازهر تدابیری مهم برای کنترل امتحانات اندیشیده و ما از همه دانش آموزان می خواهیم دروس گذشته خود را به خوبی فرا بگیرند و مرور کنند، چون امکان تقلب در امتحانات وجود ندارد.

نماینده الازهر خاطر نشان کرد: ما مشکلی در سال تحصیلی گذشته نداشتیم و کسانی که غیبت غیر مجاز داشته اند از تحصیل محروم شده اند و امتحانات پایان دوره ابتدایی و راهنمایی همچون گذشته برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است الازهر علاوه بر بخش تحصیلات عالی حوزوی و دینی، مدارس مختلفی را در نقاط مختلف مصر در دوره های ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان زیر نظر دارد که دانش آموزان این مقاطع علاوه بر فراگیری دروس آموزشی خود دروس دینی مورد نظر الازهر را نیز فرا می گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha